Home & Garden Products Marketing

Program

Dzień 1: 23 listopada 2017, czwartek

Moderator Forum: Patryk Mordel, Właściciel Marki CONTURE

Rejestracja, poranna kawa
Zapraszamy do poznania pozostałych Uczestników Forum. Duża ilość wizytówek rekomendowana!
Otwarcie Forum oraz sesja networkingowa

Amina Fahie, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA

INSPIRACJA ZE ŚWIATA HOME & GARDEN

Wystąpienie Gościa Specjalnego: Daj Klientowi czego chce, jeszcze zanim tego zapragnie!

Tomasz Pągowski, Projektant i designer, Prowadzący program “Remont w 48H” - Domo+. Znany również jako juror w “Bitwa o Dom” - TVN

  • Trendy w Polsce i na świecie
  • Czy Klienci wiedzą czego chcą
  • Jak marka spełnia ich oczekiwania

POZNAJ NAJWAŻNIEJSZE WYZWANIA BRANŻY ORAZ PORTRET ŚWIADOMEGO I WYMAGAJĄCEGO KLIENTA RYNKU HOME & GARDEN!

Kim jest najbardziej aktywny Klient B2C branży Home & Garden - demografia, zwyczaje zakupowe, potencjał, konsumpcja mediów
Case study: ALLEGRO

Agnieszka Lewartowska, Category Group Manager Home & Garden, GRUPA ALLEGRO

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Przerwa na kawę i networking
Dyskusja panelowa: Największe szanse, wyzwania, główne trendy branżowe i ich wpływ na komunikację produktów sektora Home & Garden

Uczestnicy dyskusji:
Przemysław Kowalewski, Założyciel i Dyrektor Zarządzający, WESTWING HOME & LIVING CEE
Wojciech Konecki, Prezes, CECED POLSKA, ZWIĄZEK PRACODAWCÓW AGD; Wiceprezes, KRAJOWA IZBA GOSPODARCZA
Michał Strzelecki, Dyrektor Biura, OGÓLNOPOLSKA IZBA GOSPODARCZA PRODUCENTÓW MEBLI
Magdalena Nowak-Trzęsiok, Dyrektor Kreatywna, NOVELLE
Paulina Żurowska-Wrzesińska, V-ce Prezes ds. Handlu i Marketingu, ALTOM

Must have! Omnichannel w polskiej branży meblarskiej
  • prezentacja wyników przeprowadzonych przez e-point badań rynku
  • wyzwania, przed którymi stoi branża
  • inspirujące case studies zagranicznych liderów

Marek Sodolski, Wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży, E-POINT

NAWIĄŻ PRAWDZIWY DIALOG Z KLIENTEM B2B I B2C W MEDIA-MIX!

Wychowaj sobie partnera, czyli edukacja jako jeden ze sposobów spełnienia oczekiwań i potrzeb Klienta B2B
Case study: GERDA
  • Proces edukacji partnerów biznesowych dzięki fachowym szkoleniom
  • Szkolenia i ich formy jako narzędzie marketingowe
  • Efekty treningów eksperckich

Katarzyna Łebkowska, Dyrektor ds. Marketingu, GERDA

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Lunch w doborowym towarzystwie i czas na kontynuację rozmów
Uświadamianie potrzeb. Popyt. Pragnienia. Marketing na szkle malowany
Case study: SAINT-GOBAIN BUILDING GLASS
  • Motyw czyli potrzeba jako motor w postępowaniu odbiorców
  • Wystarczy zadać dobre pytanie, czyli wsłuchaj się w potrzeby Klienta i daj mu wybrać
  • Wybór można kierunkować, wystarczy sięgnąć do źródła decyzji zakupowej

Olga Mazurek, Dyrektor Marketingu, SAINT-GOBAIN BUILDING GLASS POLSKA

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Obsługa Klienta, informacja na temat produktu, jego dostępność, logistyka, możliwości zakupu - jak sprawić by doświadczenie Klienta w kontakcie z marką czy sklepem były na każdym etapie pozytywne
Case study: OKNOPLAST

Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu, GRUPA OKNOPLAST

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
O zdobywaniu insightów, czyli jak łączyć obecność na Facebooku z firmą, stroną www i bazą Klientów
Case study: CERAMIKA PARADYŻ
  • Wykorzystanie Facebooka do budowania insightów konsumenckich
  • Przełożenie działań na Facebooku na mierzalne cele biznesowe
  • Budowanie na FB kampanii generujących leady

Karolina Wesołowska, Dyrektor Departamentu Marketingu, CERAMIKA PARADYŻ

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Przerwa na kawę i na wybór grupy dyskusyjnej

INTERAKTYWNE GRUPY DYSKUSYJNE

W gronie praktyków – doświadczenie przede wszystkim!
To interaktywne spotkania w kameralnych grupach, które dają Państwu możliwość swobodnej komunikacji, dyskusji i burzy mózgów w gronie doświadczonych praktyków.
Liczba uczestników danej grupy jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń

Grupa 1: Customer Experience, a marka Home & Garden - nie chodzi o to, gdzie Twoja marka spotyka Klientów, ale o to, gdzie i jak Twoi Klienci spotykają markę...

Paweł Gaj, Trade Marketing Director, VOX

Grupa 2: Marketing sensoryczny – wpływ zmysłów na decyzje zakupowe

Marta Rybicka, Business Unit Director, IQS

Grupa 3: Na dobrej koniunkturze zyskają najwięcej nie Ci, którzy będą mieli najlepsze produkty, ale Ci którzy będę umieli trafnie i koncepcyjnie zaprezentować je klientom” – czyli zrozumieć motywacje dzisiejszych klientów branży wyposażenia wnętrz
  • Geneza i źródła współczesnych trendów dekoracyjnych.
  • Re-decoring – permanentny proces urządzania i remontowania.
  • Przewagi i zagrożenia sprzedaży całościowych konceptów dekoracyjnych.

Marcelin Matusiak, Strategic Insight Manager, GFK POLONIA

Koktajl – znakomita okazja do interesujących rozmów kuluarowych oraz networkingu
Zakończenie pierwszego dnia Forum

Dzień 2: 24 listopada 2017, piątek

Rejestracja i poranna kawa
Otwarcie drugiego dnia Forum oraz sesja networkingowa

Amina Fahie, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA

GRAJ W MEDIAMIX! - NOWOCZESNE STRATEGIE PROMOWANIA MARKI RÓŻNYMI KANAŁAMI

Skuteczne media dla marki Home & Garden - jak dobrać efektywne kanały dotarcia B2B oraz B2C
Case study: IKEA

Adam Jankowski, Country Consumer & Customer Engagement Manager, IKEA

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Mega trendy konsumenckie. Inspiracje do rozwoju marek i biznesu
  • Czym są megatrendy i ich wpływ na przyszłość biznesu i świata konsumenckiego
  • Zastosowanie megatrendów w kategorii Home & Garden
  • Wykorzystanie megatrendów do rozwoju własnego biznesu

Natalia Kocur, Strateg, specjalista w dziedzinie brand i campaign planningu, 4Frame

Współpraca z ambasadorem marki i inne działania marketingowe jako skuteczny sposób promocji w branży
Case study: AGATA
  • Jak ich dobrać
  • Jak owocnie współpracować
  • Kampanie reklamowe, jakość kreacji, rebranding i ich wpływ na rozpoznawalność brandu

Krzysztof Wadas, Zastępca Dyrektora ds. Marketingu, AGATA

Przerwa na kawę i networking
To może się udać! Influencerzy w służbie marki
Case study: Pieknowdomu.pl
  • Kim są? Jak ich wybierać? Czy ma to sens
  • Influencerzy a Klient B2B
  • Jak mierzyć rezultaty współpracy

Mateusz Wrzesiński, Online Marketing Manager, ALTOM

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

USZYJ CONTENT NA MIARĘ KLIENTA RYNKU HOME & GARDEN!

Przewodnik praktyczny - jak przygotowywać i wykorzystywać materiały contentowe

Zdzisław Wiese, E-commerce Manager, AMICA

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Lunch w doborowym towarzystwie i czas na kontynuację rozmów
Efektywny storytelling i content marketing, czyli jak generować prawdziwą wartość dodaną dla Klientów B2B oraz B2C
Case study: VOX
  • Marka wartości czy wartość marki? Krótka historia hasła “Wolność zaczyna się w domu”
  • Jak opowiadać idee przez produkty i co z tego wynika dla odbiorców
  • Content marketing w VOX, czyli idea “human touch” w praktyce

Przemysław Jędrowski, Dyrektor Marketingu, VOX

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

NIESTANDARDOWA KOMUNIKACJA DLA RYNKU HOME & GARDEN

Emocje sportowe w budowaniu prestiżu marki
Case study: MACO, OKNOPLAST
  • Polska marka na stadionach Europy - fanaberia czy cel biznesowy
  • Budowanie prestiżu marki - działania B2C w sponsoringu sportowym
  • Budowanie relacji biznesowych - działania B2B w sponsoringu sportowym

Grzegorz Filipek, Head of International Marketing, MACO

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Strategie CSR i ich biznesowe rezultaty
Case study: GEBERIT
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu kiedyś i dziś – kierunek zmian
  • Dlaczego rośnie populacja firm angażujących się społecznie
  • Czy i jakie wymierne korzyści wynikają z zaangażowania się firmy w działania CSR

Krzysztof Brzeziński, Dyrektor Marketingu, GEBERIT

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Zakończenie Forum
Biuro Kraków:
Blue Business Media Sp. z o.o.,
Kraków 31-031, ul. Berka Joselewicza 21c
tel: +48 12 350 54 06
Biuro Warszawa:
Blue Business Media Sp. z o.o. ,
Warszawa (01-222), ul. Prądzyńskiego 12/14

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

© 2018 Blue Business Media